ZÁKAZNICKÝ PORTÁL
Možnost sledování termínů pravidelných servisních prací
Zveřejněno: 18. 5. 2011
Verze: 11.378
Software umožňuje sledovat termíny pravidelných servisních prohlídek libovolných zařízení, strojů nebo přístrojů u jednotlivých Vašich zákazníků. U každého sledovaného zařízení (například váhy) je možno zadat, že pravidelná kontrola váhy se bude provádět např. každých 12 měsíců a úřední ověření váhy např. každých 24 měsíců. Systém automaticky sleduje na základě vystavené faktury na danou servisní práci a zařízení termín, kdy je potřeba servisní práci znovu vykonat. Uživatel pak může snadno zobrazit, jaké servisní práce jsou požadovány například příští týden nebo měsíc. Pokud faktura na servisní práci nebyla dosud vystavena, je možno požadovaný termín servisních prací zadat přímo u daného zařízení.
U každého zařízení lze sledovat dva na sobě nezávislé typy servisních prací. Název daného typu servisní práce lze nastavit v konfiguraci, např. "Garanční prohlídka". V jednotlivých modulech se pak zobrazuje zadaný název servisních prací.
Sledovaná zařízení jsou vedena u každého zákazníka, kde jsou zadány typy zařízení a jejich sériová (výrobní) čísla. Systém umožňuje evidovat smlouvy, na základě kterých jsou servisní práce poskytovány. U každé smlovy je pak možno zobrazit seznam zařízení, pro které je smlouva uzavřena.
V neposlední řadě systém pamatuje i na umístění jednotlivých zařízení na pobočkách firmy zákazníka. U každého zařízení je možno evidovat, na jaké adrese je umístěno. Při fakturaci servisní práce je možno zobrazit okno, kde jsou zobrazena všechna zařízení servisovaná pro danou firmu na dané adrese a uživatel si může snadno vybrat, která z těchto zařízení byla servisována a která ne. Informace je pak samozřejmě uložena do systému.
Uživatel též může zobrazit u daného zažízení všechny dosud prováděné servisní práce včetně data jejich provedení a čísla faktury. U každé servisní práce lze zadávat i pracovníky a jejich podíl na dané práci a připravit tak podklady pro mzdy pracovníků.


